Kliendi ja teenuspakkuja õigused ja kohustused
Meie kliendiks on perekond, kus on kasvamas 1-6 aastne laps
Kliendil on õigus
- valida lapsele arengukoht ja nõuda lapsele õiguste tagamist
- saada selget ja täpset informatsiooni pakutava teenuse erinevate võimaluste kohta
- individuaalsuse arvestamisele teenusel viibides
- olla kaasatud lapse tulevikku kujundavates otsustes
- saada abi ja toetust lapse arendamisel
- aktiivselt suhelda ja avaldada arvamust
- väärikusele, konfidentsiaalsusele, austusele ja privaatsusele
- õiglasele kohtlemisele
Ettevõte ootab kliendilt vastu kohustust
- anda koostöös teenuspakkujaga endast parim, et oma õigusi saavutada
- anda teenusele regulaarset ja täpset tagasisidet, arvestades rahulolu kõrval ka kõiki puudusi
- anda asjakohast informatsiooni enda kohta
- näidata üles lugupidamist ettevõtte töötajate, vahendite, teenuste ja teiste teenusesaajate vastu
- täita kodukorda ja reegleid
- pidada kinni kehtivatest tervise- ja turvanõuetest
- aidata meeskonnatöövaimu tagada ja hoida